7 łatwych sposobów, aby jeść bardziej zdrowo w tym tygodniu.

muesli-breakfast-food-cornflakes-40725

Jak jeść zdrowo mając mało czasu na przygotowanie posiłków? Sprawdź co zrobić, aby kolejny tydzień pozwolił Ci uniknąć odstępstw od diety i rezygnacji z właściwego toru odżywiania. Poniżej zgromadziłam kilka wskazówek, które pomagają mi trzymać się wcześniej założonego planu.

1. W weekend przygotuj dwie większe porcje swoich ulubionych, zdrowych przepisów, aby móc wykorzystać je jako lunch albo obiad w ciągu tygodnia – kiedy zwykle nie masz czasu na spędzenie większej ilości czasu w kuchni. Codzienne posiłki nie muszą być nudne i monotonne!

2. W dni wolne od pracy zwykle mamy więcej chęci i luźnego czasu, który możemy spożytkować na przygotowanie nie tylko zdrowego, ale przede wszystkim wyglądającego atrakcyjnie śniadania czy kolacji. Im posiłek wygląda bardziej atrakcyjnie tym najczęściej znacznie bardziej nam smakuje!

3. Jeśli w Twojej rutynie goszczą smoothie, to dołącz do jadłospisu także tzw. „smoothie bowl”. To nic innego jak niezwykle prosta i smaczna porcja gęstego koktajlu podanego w misce, który uzupełniamy bakaliami, świeżymi owocami, muesli i świeżymi owocami – zjadanego łyżką. Powstał także wpis z moimi ulubionymi kombinacjami smakowymi!

4. Jeżeli dokuczają Ci nocne napady głodu – spróbuj prostej przekąski, a mianowicie kilku plasterków owocu posmarowanych niewielką ilością masła orzechowego. Są znacznie mniej szkodliwe dla naszej diety niż fast-food’y, białe pieczywo czy podjadanie resztek z obiadu.

5. Zupy krem są najlepszym sposobem na szybkie posiłki, zwłaszcza te bazujące na warzywach korzeniowych. Jeśli nie masz czasu na realizowanie swoich kulinarnych fanaberii – spory garnek gorącej zupy, której podgrzanie wymaga kilku minut rozwiąże problemy z brakiem pomysłu na podwieczorek przez kilka kolejnych dni.

6. Spróbuj urozmaicić swoje przekąski co najmniej jednym z ciekawych pomysłów, które nie mają więcej niż 100 kCal każdy. Takie małe co nie co powinno dać Ci energię, a nie sprawić, że będziesz mieć ochotę na drzemkę!

enhanced-22607-1444850547-1Źródło: http://sparkpeople.com

A jakie są Wasze pomysły, aby kolejny tydzień pod względem żywieniowym był lepszy niż poprzedni? Macie rozwiązania, które pozwalają Wam przetrwać odżywiając się zdrowo, bez odstępstw od diety – nawet mimo małej ilości czasu na przygotowywanie potraw? Jak zawsze – chętnie poczytam o waszych metodach i przetestuję je u siebie!

facebooktwitterpinteresttumblr