Codzienne motywatory, które pomogą zmienić Twoje życie!

photo-1432821596592-e2c18b78144f

„Remember today, for it is the beginning of always. Today marks the start of a brave new future filled with all your dreams can hold. Think truly to the future and make those dreams come true.” 

Albert Einstein

1. Spędzaj czas z właściwymi ludźmi – tymi, którzy Cię lubią/kochają, rozumieją Cię, unikaj wampirów energetycznych.

2. Stań twarzą w twarz z własnymi problemami – spójrz na nie z pozytywnej strony, podejmuj właściwe działania, rób to co możesz, gdy jest to możliwe.

3. Bądź sam ze sobą szczery we wszystkim – zastanów się co jest dobre, a co złe, pomyśl co chcesz osiągnąć i kim chcesz się stać.

4. Spraw, by Twoje własne szczęście stało się priorytetem – Twoje potrzeby mają znaczenie.

5. Zawsze bądź sobą, szczerze i dumnie – udawanie kogoś, kim się nie jest to strata czasu.

6. Żyj teraźniejszością i dostrzegaj jej zalety – chwila obecna, to jedyne czego możesz być pewien.

7. Doceń lekcje, jakie dają Ci życiowe błędy – podnoś się i próbuj od nowa.

8. Zacznij być dla siebie bardziej uprzejmy – pokochaj siebie takiego, jakim jesteś, aby inni także mogli Cię pokochać.

9. Ciesz się z tego, co masz – odrzuć myślenie, które mówi Ci, że musisz coś w życiu zdobyć lub osiągnąć, aby być szczęśliwym.

10. Zacznij sam tworzyć swoje szczęście – bądź zmianą, którą chciałbyś widzieć w świecie.

desk-designer-typography-brochure

11. Daj szansę swoim marzeniom i pomysłom – zdobywaj doświadczenia, gratuluj sobie osiągnięć i ciężko pracuj.

12. Zacznij wierzyć, że jesteś gotowy, aby wykonać następny krok – podejmuj wyzwania i nagradzaj się za sukcesy.

13. Nawiązuj nowe znajomości z właściwych powodów – wybieraj przyjaciół, którzy okazują Ci emocje i szacunek.

14. Daj szansę nowo poznanym osobom – bądź gotów uczyć się czegoś nowego, a z czasem mogą zmienić Twoje życie.

15. Zwalcz wcześniejszą, gorszą wersję siebie – nie rywalizuj z charakterem innych, to walka z wiatrakami.

16. Dopinguj innych na ich drodze do zwycięstwa – z czasem odwdzięczą się tym samym.

17. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło – co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.

18. Zacznij wybaczać sobie i innym – przebaczenie jest rozwiązaniem, ucz się na błędach z przeszłości.

19. Zacznij pomagać ludziom wokół siebie – dobro powraca.

20. Słuchaj swojego wewnętrznego głosu – bądź szczery wobec siebie i mów to co powinieneś.

photo-1445252454112-997778161cbe

21. Zacznij zwracać uwagę na towarzyszący Ci poziom stresu i rób sobie małe przerwy – systematycznie dąż do celu.

22. Postaraj się zauważyć piękno małych, codziennych chwil – podążaj w stronę marzeń małymi kroczkami.

23. Zacznij akceptować nawet te rzeczy, które nie są doskonałe – lepsze jest wrogiem dobrego, aprobuj otoczenie takim jakie jest.

24. Dąż do swoich celów małymi krokami każdego dnia – systematyczność przynosi najszybsze efekty.

25. Mów otwarcie o swoich uczuciach, emocjach – otwórz się na ludzi i naucz się rozmawiać.

26. Bierz pełną odpowiedzialność za swoje życie – każdy musi walczyć z przeciwnościami losu, staraj się je pokonywać.

27. Pielęgnuj najważniejsze dla Ciebie relacje – nie zapominaj o najbliższych.

28. Skupiaj się na rzeczach, które jesteś w stanie kontrolować – pożytkuj energię na to, co przyniesie Ci oczekiwane efekty.

29. Koncentruj się na możliwych pozytywnych efektach działań – zastępuj złe myśli dobrymi.

30. Zacznij zauważać, jak wiele już posiadasz – bądź wdzięczny za to, co już udało Ci się osiągnąć.

A jakie są Wasze codzienne motywatory, które pomagają Wam w małych i dużych zmianach w życiu? 

facebooktwitterpinteresttumblr
  • Gdyby tak to wszystko wdrożyć w życie to nagle stałoby się ono idealne! Niestety nie jest tak łatwo :)
    • Myślę, że mimo wszystko warto próbować, niż poddawać się, zanim się jeszcze zaczęło :)
  • Bardzo przydatne rady :) Obecnie moje życie jest pełne zmian i jak już zmieniać to na lepsze 😀
    • Oczywiście, po co się cofać, skoro można iść do przodu – poznawać, uczyć się i doświadczać!
  • Kluseczka
    Ja zrezygnowałam z kilku rzeczy właśnie ze względu na karnet na siłownię. To nie jest tak dużo, bo wychodzi 100 zł miesięcznie. Przede wszystkim zaczęliśmy mniej wydawać na jedzenie licząc i planując posiłki przez nasze #mealprepsunday – po tych ponad 2 miesiącach mogę spokojnie stwierdzić, że to duża oszczędność. Jak wszystko kupisz, poplanujesz i przygotujesz to nagle nie masz potrzeby dokupowania niczego w ciągu tygodnia bo każdy posiłek czeka na Ciebie w lodówce. Polecam :)
    • Masz rację, to bardzo skuteczne podejście. Mi marzy się lodówka, po której można pisać :) żeby układać na niej bieżące jadłospisy i listy zakupów. Niestety należę do ludzi, którzy gdy nie widzą, to nie pamiętają… :)